Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Helpdesk » Offertes » Hoe maak ik een project van een offerte?
U kunt alleen projecten maken van geaccepteerde offertes. In het offerte overzicht ziet u bij geaccepteerde offertes 2 buttons staan: "+ Factuur" en "+ Project".
U klikt vervolgens op "+ Project", waarna u in het project maken scherm komt. Daar staat het budget al ingevuld. Daarnaast is het project al aangemerkt als 'vaste prijs project' op basis van de offerteprijs. Als u later het project wilt factureren dan wordt de factuur altijd gemaakt op basis van de offerteprijs en inhoud van de offerte (dezelfde items staan dan op de factuur).
U kunt dit altijd wijzigen naar een project op nacalculatie zodat de factuur uiteindelijk op basis van de werkelijk gewerkte uren gemaakt word.