Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Helpdesk » Digitale handtekening » Hoe werkt het digitaal ondertekenen van offertes?
U stuurt uw klanten een offerte per e-mail op, en in die email staat een link om de offerte direct online digitaal te kunnen ondertekenen. De ondertekening is net zo rechtsgeldig en bindend als een ouderwetse handtekening. Door de ondertekening online te laten doen, kunt u meteen akkoord krijgen van uw klanten, wat u een hoop tijd en gedoe bespaart. Daarnaast biedt u uw klanten een prachtige service, ze hoeven namelijk bijna niks te doen. Er is niks te printen, niks te scannen of op te sturen, geen gedoe. Gewoon klikken, tekenen en klaar. Zeker in deze tijd, waarin uw klanten verwachten dat bijna alles online kan worden afgehandeld, is dit een enorm voordeel. Laat ook zien dat u een modern bedrijf bent en activeer de digitale handtekening.
Meer uitleg
Is de digitale handtekening juridisch geldig?
Wat zien mijn klanten als ze de offerte digitaal willen ondertekenen?
Hoe activeer ik de digitale handtekening voor mijn offertes?
Voorbeeld e-mail