Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Uw uren en onkosten bijhouden met Factuurdesk is snel en simpel. U hoeft niks te installeren en het werkt meteen.
Bovendien werkt het op al uw apparaten.
Geef uw medewerkers een eigen login en laat ze hun eigen uren en onkosten bijhouden. Nooit meer 'vergeten' iets te registreren en dus meer omzet.
We hebben apps voor iPhone, iPad en Android. Daarnaast een mobiele webapp voor alle andere telefoons zoals Nokia en Blackberry. De website is uiteraad in elke browser toegangkelijk.
Installeer de timetracker op een pc, mac of laptop zodat u of uw medewerkers altijd uren kunnen bijhouden, zonder naar de website te gaan.
Laat medewerkers hun beschikbaarheid invoeren, maak planningen voor ze en stel herinneringen in. Vakantie uren, afwezigheid, afpraakverzoeken; alles wat u nodig heeft voor een goede werkplanning.
Bekijk per klant hoeveel uren er gewerkt zijn, wat al gefactureerd is en wat nog niet. Inzicht in hoe declarabel u werkt en wat de maandomzet is.
Bij het maken van een factuur kunt u alle gewerkte uren en onkosten in 1x op de factuur zetten. Geen excel sheets meer, niks meer vergeten, geen agenda's meer nakijken. Eén druk op de knop en u bent klaar.
"Met Factuurdesk heb ik inzicht in hoe declarabel wij werken. Perfect!" - denQers - Project-/Interimmanagement