Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
U kunt vanaf nu de facturen die u per e-mail verstuurt ook direct online door uw klanten laten betalen. Uw facturen worden dan sneller betaald.
U kunt oa de volgende betaalopties aanbieden: iDeal, creditcard, Bancontact, SOFORT, Belfius Pay Button, KBC/CBC-Betaalknop, en Paypal
Factuurdesk werkt voor de online betalingen samen met Mollie, een gerenommeerd bedrijf dat fungeert als tussenpersoon tussen u en uw bank. De samenwerking met Mollie maakt online betalingen heel eenvoudig voor u. Mollie rekent een klein bedrag voor elke transactie, Factuurdesk rekent verder geen kosten.
Stap 1: U stuurt een email met de betaallink erin
Stap 2: Uw klant klikt in de e-mail op de betaallink en gaat naar de factuur met de optie om direct te betalen.
Stap 3: Uw klant kiest de betaalmethode en voldoet de factuur via Mollie.
Stap 4: Uw klant gaat terug naar de factuur en krijgt de melding dat de betaling is geslaagd.
Online betalingen via Mollie is voor zowel de Nederlandse als de Belgische klanten mogelijk.
Meer weten hierover? Kijk dan in de online helpdesk of ga meteen naar de instellingen
In de volgende update die we voor eind november gaan doen zitten Periodieke facturen. Ideaal voor herhalende facturen of abonnementen. Zeker in combinatie met de online betalingen kunt u dan heel eenvoudig uw klanten abonnementen laten betalen zonder extra werk.
Soms wilt u misschien de van- en tot tijd niet op de uren specificatie vermelden, bijvoorbeeld omdat uw klanten niet hoeven te zien op welke tijden u precies werkt (bijv. laat op de avond :)).
U gaat naar Beheer > instellingen > Design & layout
Als u dit vakje aanvinkt dan zijn de begin- en eindtijd verdwenen van de urenspecificatie.
Als u dit vakje uitvinkt dan zijn de begin- en eindtijd verdwenen van de rapporten.
Als u Factuurdesk wilt integreren met uw bedrijf, bijvoorbeeld door een link op uw website te plaatsen, dan kan dat. U kunt dan een specifieke link krijgen voor uw bedrijf. Als mensen op die link klikken zien ze uw logo staan op de login pagina.
U gaat naar Beheer > instellingen > Bedrijfsinformatie
U kunt hier eventueel zelf een webadres instellen (standaard gebruiken wij uw bedrijfsnaam).
De link is als volgt: https://www.factuurdesk.nl/login/uwbedrijfsnaam/
Als u dit aan heeft staan, dan zijn de login links in de emails die u via Factuurdesk verstuurt automatisch aangepast naar uw bedrijfs loginpagina (bijvoorbeeld de uitnodigings emails voor medewerkers).
Als u al een project heeft gemaakt en die wilt koppelen aan een offerte, dan kan dat als volgt:
Ga naar het overzicht van de offertes
Als u op deze button klikt, dan kunt u in het volgende scherm kiezen voor een bestaand project.
Let op: als deze button er niet staat dan is er al een project gemaakt voor de offerte, dat gebeurt namelijk vanzelf als een offerte wordt geaccepteerd. U verwijdert dan eerst het project dat voor deze offerte is gemaakt. De + Project button zal er daarna wel staan.
U vult verder alles voor het project in, en klikt op Opslaan. De offerte en het project zijn nu aan elkaar gekoppeld.
Op dit weblog houden wij onze dagelijkse bezigheden bij en brengen u op de hoogte van nieuws over Factuurdesk.