Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Wilt u uw klanten een duidelijk specificatie sturen van uw gewerke uren, dan hebben we goed nieuws; dat is nu nog eenvoudiger geworden. Als u uw facturen groepeert (bijvoorbeeld op werkzaamheden, of project) dan komt er een extra vinkje onder te staan: "Voeg extra pagina met urenspecificatie toe".
Als u dat vinkje aanvinkt wordt er vanzelf een extra pagina toegevoegd waarin alle uren worden uitgesplitst. Op die manier kan de klant precies zien waaruit de factuur is opgebouwd.
Let er wel op dat de uren worden getoond zoals ze in de urenregistratie staan. Als u dus met de hand de factuur aanpast worden de uren niet vanzelf aangepast.
Je kunt naast de standaard betalingstermijn nu ook per cliënt een betalingstermijn invoeren (bijvoorbeeld 60 dagen ipv 30).
We hebben nu in alle dropdowns in de urenregistratie (zowel in de mobiele app, desktop timetracker als de webapp) de mogelijkheid om nieuwe klanten, taken en projecten toe te voegen. U kunt dus in de urenregistratie meteen een nieuw project toe voegen, zonder naar beheer te hoeven gaan.
U kunt nu ook de herinneringen en aanmaningen per briefpost versturen zonder de deur uit te hoeven.
De tekst van de inleidende brief kunt u zelf maken via de instellingen pagina. De factuur wordt vanzelf als bijlage meegestuurd met deze brief.
U kunt de gegevens van een cliënt nu ook ophalen uit de Kvk, zodat het adres en het kvk nummer meteen kloppen.
De gegevens zoals die bij de kvk bekend zijn worden ingevoerd, u moet de rest zelf invullen en nog wel even op opslaan klikken.
Dat is het voor deze update, tot de volgende!
Vanaf nu is het ook mogelijk om, na veler verzoek, de facturen en offertes te groeperen op projecten. Kortom per project uw uren en onkosten groeperen zodat uw klant precies kan zien wat waaraan gewerkt en besteed is.
Een duidelijker overzicht van de gewerkte uren en een eenvoudigere urenregistratie, dat is het verzoek wat we vaker kregen. Vandaag hebben we een update gedaan waar beide zaken in zitten. Onder Agenda hebben we nu 2 tabjes: Urenoverzicht en Planning. In het Urenoverzicht kunt u snel urenregistraties invoeren en precies zien wie hoeveel uur heeft gewerkt per dag, week of maand. In de Planning maakt u toekomstige afspraken en personeelsplanningen.
Als u medewerkers heeft met een eigen login, dan zien ze nu ook de eenvoudige urenregistratie. Hierdoor zien ze in oogopslag hoeveel uur ze gewerkt hebben, per dag, week of maand.
Dat maakt het voor iedereen weer wat handiger en overzichtelijker.
Volgende week komen we met een nieuwe update, waarin onder andere 'groeperen per project' op de factuur in zal zitten. Stay tuned!
Op dit weblog houden wij onze dagelijkse bezigheden bij en brengen u op de hoogte van nieuws over Factuurdesk.