Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te verbeteren.
We vinden uw privacy belangrijk en beperken daarom het gebruik van cookies zoveel mogelijk.
Ik ga akkoord met het gebruik van cookies
Wilt u meer lezen over ons gebruik van cookies en hoe u dat kunt aanpassen, klik dan hier. Lees ook ons privacybeleid.
Om Factuurdesk wat overzichtelijker te maken hebben we een aantal menu-items samengevoegd en een sub-menu geïntroduceerd. Alle onderdelen die je niet dagelijks nodig hebt komen nu samen onder het menu-item ‘Beheer’. Daar vindt u nu de pagina’s ‘Cliënten’, ‘Medewerkers’, ‘Taken’, ‘Projecten’, ‘Instellingen’ en ‘Account’.
Rechts naast het menu hebben we een button toegevoegd die direct de tijdregistratie opent. Op die manier kan eenvoudiger en sneller de gewerkte tijd worden bijgehouden.
Verder hebben we de pagina ‘Uren & kosten’ nu ondergebracht onder ‘Rapporten’ als het maandrapport.
We zien dat veel gebruikers taken toevoegen met als uurtarief 0 euro. Hieruit, en uit verzoeken aan onze helpdesk, blijkt de behoefte aan taken die niet declarabel zijn maar wel moeten kunnen worden bijgehouden. Die mogelijkheid is er nu, de optie om taken als ‘Niet declarabel’ aan te merken zit nu in Factuurdesk. Ook kunnen bestaande taken ‘Niet declarabel’ worden gemaakt.
Wat is het effect hiervan? Voor alle taken die als ‘Niet declarabel’ zijn aangemerkt kunnen gewoon net als voor alle taken uren worden bijgehouden. Echter komen de uren van deze taken niet op de facturen te staan. Daarnaast kunt u in het gedetailleerde uren rapport een filter optie ‘Declarabel’ toepassen, waardoor bijvoorbeeld aleen de declarabele uren worden getoond.
We hebben onder ‘Beheer’ een projecten pagina toegevoegd waar per cliënt alle actieve projecten staan en nieuwe projecten kunnen worden gemaakt.
We hebben over de hele linie de layout nagelopen en verduidelijkt. Zo zijn alle buttons voor de belangrijkste fucties (nieuwe medewerker, maak factuur, etc) nu groen en is het uiterlijk van de Agenda duidelijker gemaakt. Daarnaast hebben de alles wat strak getrokken. We hopen dat het daardoor allemaal wat duidelijk is.
We hopen natuurlijk dat de verbeteringen Factuurdesk duidelijker maken, maar onze Helpdesk staat klaar voor uw vragen. Zoals altijd kunt u kijken in de online helpdesk of ons een bericht sturen.
Bekijk ook onze addons, waarmee u uw leven nog makkelijker maakt.